Convergència i Unió i Partit Popular reaccionen a la dimissió de Civit

Els nacionalistes acusen Baron de poc lideratge i els populars a ERC de jugar amb diners públics

L’afer Llansó viurà un dels seus darrers capítols en el Ple Municipal de dijous 5. L’oposició presentarà una sèrie de preguntes al govern sobre tot el que ha desembocat en la dimissió d’Antoni Civit com a regidor. CiU acusa en un posicionament públic al tripartit d’intentar amagar la crisi i acusa Baron de mostrar-se insegur.

CiU recorda el cas de les zones blaves del mandat anterior per afirmar, com diu la nota “que hi ha un alcalde que demostra la seva incapacitat per liderar Mataró”. El Grup Municipal dels convergents també critica ERC del que assegura, hauria d’haver deixat el govern enlloc “d’intentar mantenir la seva quota de govern”. El principal partit opositor denuncia finalment que es produirà el quart canvi de cartipàs en dos anys i exigeix que aquest sigui l’últim perquè, asseguren “els que surten perdent son els ciutadans de Mataró”.

El PP també diu la seva
En una línia similar s’ha expressat el PP que presentarà sis preguntes al Ple. Paulí Mojedano ha parlat de “situació confusa i incerta del govern amb estira i arronsa entre PSC i ERC i amb moltes coses per aclarir”. Des del PP es diu d’ERC que si Bargalló en resulta el nou portaveu “serà una presa de pèl i una manera desvergonyida de jugar amb diners públics” en al·lusió a que el número 2 del govern té dedicació al Consell Comarcal. El PP preguntarà sobre si s’han produït contractacions per afinitat política, com va denunciar Llansó i, per últim exigeix a Baron una explicació de tot plegat com a màxim responsable.



Notícies relacionades:
Alícia Romero és l'escollida per substituir Civit al capdavant de l'IMPEM
Toni Civit dimiteix empès per les pressions rebudes
ERC reafirma la seva confiança en el govern tripartit local
Antoni Civit es resisteix a dimitir
L’alcalde perd la confiança en Civit que no tornarà a presidir l’IMPEM
Civit adverteix al tripartit que no reconeixerà cap culpabilitat
Joan López trasllada la dimissió de Llansó al Parlament de Catalunya
Els treballadors expliquen que hi havia malestar en el sí de l'IMPEM
Baron nomena de nou a l'antiga directora de l'IMPEM
L'alcalde assumeix les tasques de Civit al capdavant de l'IMPEM
Civit afirma que va destituïr al director de l'IMPEM dimecres passat
L'oposició demana la dimissió immediata de Civit
El director de l'MPEM dimiteix acusant a Civit de mobbing