La Romeria Rociera omplirà de colors i música andalusa el Parc Forestal

Diumenge al matí es farà la pelegrinació de rocieros fins al Parc Forestal

També aquest cap de setmana es celebra la Festa de la Romeria Rociera. Com en anteriors ocasions els actes, tant de dissabte com de diumenge, tindran lloc al Parc Forestal.

El dissabte obriran els actes l’actuació, a les 9 del vespre, de la Colla castellera Capgrossos de Mataró, que no falta a aquesta cita un any més. En acabar l’exhibició de castells començarà el Festival de Cante i Baile, cap a les 10 de la nit.

L’endemà diumenge, els participants a la Romeria Rociera es concentraran a 2/4 de 9 del matí a la Plaça d’Andalusia. Allí, amb el millors atuells i engalantats per a l’ocasió procediran a fer l’ofrena floral al monument de Blas Infante, i tot seguit empendran el camí fins al Parc Forestal. A les 12 del migdia, un cop hagi arribat tota la comitiva, es celebrarà la Missa Rociera a càrrec del rector de la l’esglèsia Maria Auxiliadora.

I per finalitzar els actes de la Romeria Rociera tindrà lloc un altre Festival de Cante i Baile a càrrec de les cases i germandats andaluses de la ciutat.