La revelació Núria Graham passa pel Públic

Actúa aquest diumenge a Mataró abans del Liceu al desembre

  • Redacció / Foto: Cedida
  • Divendres, 15 Novembre 2013 11:25

Cultura, nuria graham

La música catalana, i sobretot el seu planter d’intèrprets, donen periòdicament la campanada amb una perla en forma de cantant. La darrera revelació es diu Núria Graham. Un concert d’aquesta jove vigatana d’arrels irlandeses i basques, és quelcom  digne de ser viscut. Una veu singular, natural, poderosa, sempre centrada en allò essencial i, potser el més important, gens impostada. Associada a una inusual capacitat de generar entorns sonors nous, permanentment dinàmics, amb la guitarra. L’efecte de tot plegat en el públic impressiona: tothom bada, ningú gosa obrir la boca... ni quan afina la guitarra.

És una de les promeses més fermes del panorama actual amb una veu entre pop i soul tan especial com la seva, una potència melòdica que acompanya ella mateixa des de la guitarra i que aconsegueix un directe que s’està passejant per Catalunya, aquest diumenge serà a El Públic i el pròxim desembre serà al Liceu. El seu anglès patern és la llengua de les seves pròpies composicions, de moment recollides en una maqueta.

Després vindrà el disc i quan surti a la venda i triomfi, alguns podran dir que ja la van veure a Mataró un diumenge de novembre del 2013.

APUNTS
Data:
Diumenge 17 de novembre

Hora:
20,30h

Lloc:
El Públic Cafè (Can Xammar, 6. Mataró)

Entrada:
6 euros