El 6 d’octubre s’inicia la vuitena temporada del Fet a Mataró, el cicle que permet veure espectacles creats a la ciutat. Fins al 16 de desembre a Can Gassol Centre de Creació d’Arts Escèniques de l’Ajuntament de Mataró s’hi veuran cinc espectacles que combinen diferents disciplines de les arts escèniques: teatre, dansa, circ i titelles. Dos dels espectacles compten amb participació mataronina: Les cunyades i Follia.
La temporada s’obrirà amb 'Les cunyades', que signa un històric del teatre mataroní, Carles Maicas, i que es podrà veure dissabte 6 i diumenge 7 d’octubre. El grup de teatre La Palmera, dirigit per Isabel Batlle, interpreta aquest referent del teatre quebequès amb dotze dones a dalt de l’escenari que faran una autèntica descripció del paper de la dona dins la societat del Quebec dels anys 60.
'Les cunyades', de Michel Tremblay - Can Gassol - 6 i 7 d'octubre
Tant les entrades de pagament com les invitacions dels espectacles es poden adquirir a les oficines de Cultura de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h, i de dimecres a divendres, de 18 h a 20 h; al web Entradesculturamataro.cat i a la taquilla una hora abans de l’espectacle.