![](http://www.totmataro.cat/portal/images/stories/albums/ElTot2010/cap_alera_Tot_Images.jpg)
El matí dels nens
Aquest cap de setmana es va oferir el concert de Cantània, com cada any, un conjunt de 20 escoles i el treball de 700 nens, es va veure reflectit en un espectacle entranyable. En aquesta edició del 2011 es va presentar l’espectacle Beceroles, amb la composició musical d’Enric Palomar i el text de Màrius Serra.
Sardanes a Mataró
Aquest diumenge es va celebrar el XXVI concurs de colles Sardanistes. Es va veure tota la plaça Sta. Anna saltant a ritme de la cobla de Premià.
La sarsuela del diumenge
“La Rosa del Azafrán” és la sarsuela que es va representar aquest diumenge a la sala Foment Mataroní, dins dels VII cicle de Sarsueles d’aquesta temporada. Amb música del mestre Jacinto Guerrero i amb lletra de Federico Romero i Guillermo Fernández-Shaw. No va quedar cap cadira per omplir.
Tarda oriental
Dins de les festes de Cerdanyola es va celebrar el festival de dansa del ventre, a càrrec d’Estela Zaid, on es van presentar una quinzena de balls.