L'equip femení del Joventut comença perdent a La Roca

El jove equip mataroní, amb moltes baixes, va caure a la pista d'un rival superior

L'equip femení del Joventut Handbol Mataró va iniciar la seva participació a la lliga Catalana (2a Estatal) amb una derrota a la pista de La Roca, en un partit que no a tenir més color que el local.

L'equip vallesà va començar defensan amb molta intensita i amb un cert punt de duresa i això va propiciar que l'equip mataroní trobés pocs forats en atac i que l'equip local pogués contraatacar amb facilitat obrint ràpidament una escletxa al marcador que a va pesar com una llosa, arribat al descans amb 14-6. A la represa l'equip groc-i-negre, que patia diverses absències importants i on debutaven dues juvenils, va millorar el parcial  però sense poder escurçar diferències.

El proper dissabte,en un altre partit molt complicat, rebran el Granollers que va guanyar per 30-7 l'Igualada a la primera jornada.

LA ROCA- JOVENTUT MATARÓ 26-14

JOVENTUT MATARÓ: Laia Areli portera; Cristina Arteaga, Ester Bendalà (1), Diana Gomà (1), Júlia Cuyàs (1), Aina Rossell (7), Saray Romero, Roser Villalba, Laia Nonell (3 de p.), Cristina Lluch, Cristina Moreno, Irene Hernàndez (1).