![](http://www.totmataro.cat/portal/images/stories/albums/Handbol/HA_Matar_Dominicos1.jpg
)
El Joventut Mataró ha hagut de patir de valent per sumar els dos punts en el partit que l'ha enfrontat al Dominicos de Saragossa, un equip de pressupost força elevat i que ha complicat molt les coses. De fet ja amb el temps acabat el marcador estava empatat a 30 gols, però en el darrer llançament de falta directa David Pedragosa, amb un obús impressionant, ha superat la barrera defensiva encastant la pilota a la xarxa sense que el porter visitant pogués fer res i donant la victòria a l'equip local.
Abans s'havia vist un partit dominat quasi sempre per l'equip mataroní però que no l'ha sabut sentenciar. El Joventut ha sortit en tromba (3-0 en dos minuts) i després 7-3, amb Muñoz i Busquest resolent bé per la banda dreta. Semblava que tot anava sobre rodes però l'equip aragonès, ben conduït per De Arma (que faria 10 gols al llarg del matx) va entrar en el partit i al descans només perdia de dos (15-13).
A la represa la defensa 5:1 de l'equip visitant ha posat en més problemes l'equip groc-i-negre que mai ha pogut ampliar la seva diferència més enllà dels dos gols. No arribaven pilotes als extrems ni als pivots i l'eficàcia depenia dels xuts de David Pedragosa, tot i que també ell s'ha bloquejat uns instants. Alberto Ruiz estava esplèndid a la porteria, però no ha pogut evitar que a falta de dos minuts els visitants empatessin a 29, gràcies a les penetracions de De Arma i al joc amb del pivot, donant pas a un final d'infart.
Ja dintre del darrer minut Teti Fuster ha marcat des de l'extrem, però la rèplica visitant ha estat immediata posant l'empat a 30. Quedaven a penes 15 segons i l'atac local s'ha encallat davant les faltes rivals, però una d'elles ja amb el temps aturat ha servit perquè Pedragosa marqués el gol del triomf i desencadenés l'eufòria.
JOVENTUT MATARÓ- DOMINICOS ZARAGOZA 31-30
JOVENTUT MATARÓ: Alberto Ruiz (16 aturades) i Nacho Raluy porters; Bernat Muñoz (5, 1 de p.), Toni Busquets (5), Marc Raga (3), Marcel Juanpere (2), Brais Lorenzo, Jaume Solé, Sergi Fuster (2), David Pedragosa (9, 2 de p.), Marc Fuster (3), Ferran Rivera, Sergi Morón (1), Gerard Hernàndez (1). 31 gols de 49 xuts. 15 pèrdues de pilota i 3 recuperacions. 7 exclusions.DOMINICOS ZARAGOZA: Concepción i Orduña porters; Centelles (3), Malla, De Arma (10, 1 de p.), Bonsons, Levente (4), Gutiérrez, Bandrés (2), Melida (3), López, Escobedo (4), Adrián (4, 1 de p.), Espona. 30 gols de 50 xuts. 11 pèrdues de pilota. 3 exclusions.PARCIALS CADA 5': 3-1, 4-2, 8-5, 10-8, 12-10, 15-13 descans; 17-16, 20-18, 22-21, 25-24, 28-26, 31-30.