El Joventut manté la seva ratxa triomfal a casa

Ha derrotat un dels líders amb una genialitat de Teti Fuster en el darrer segon de partit

El Joventut Handbol Mataró ha aconseguit derrotar un dels tres líders de la categoria i d'aquesta manera manté la seva imbatibilitat a casa, amb sis victòries en sis partits. De tota manera la cosa no ha estat fàcil ja que el triomf ha arribat en el darrer segon gràcies a una genialitat d'en Teti Fuster des de l'extrem esquerra.A la primera part l'equip local s'ha mostrat superior. Ha sortit endollat en defensa i amb velocitat al contraatac (4-1). Després els visitants, que tenen dos dels millors jugadors de la categoria (Carlos Esquer i Ximo Martínez), han anat agafant el ritme al partit i de seguida han igualat a 6 gols. Però el Joventut trobava el forat fàcilment en la defensa 5:1 dels visitants, amb accions que finalitzaven al pivot o en bones penetracions, i al descans el marcador assenyalava avantatge local de tres gols.

 

David Pedragosa màxim golejador del partit amb 9 gols

A la represa els visitants han sorprès amb una defensa 3:3 que per uns moments ha desestabilitzat l'atac local, però ràpidament ha reaccionat i de nou l'avantatge ha pujat als quatre gols (22-18) moment en el qual el tècnic visitant ha demanat temps mort i ha canviat la seva defensa a 6:0. De nou l'atac local ha trontollat i s'ha igualat el marcador a 23 gols. Era un moment important i Sergi Rodríguez amb dos gols ha restablert l'avantatge local, però d'aquí fins al final ha estat un teva-meva, amb David Pedragosa encertat a un costat i Carlos Esquer a l'altre, i a una mica més d'un minut per acabar els Maristes han tornat a empatar en jugada de superioritat.En el darrer atac amb l'equip local en inferioritat i fregant el passiu ha xutat Sergi Rodríguez i l'ha aturat el porter però la pilota ha sortit fora de banda. Quedaven pocs segons, l'equip local ha recuperat el jugador exclòs i ja acabant la pilota ha arribat a l'extrem esquerra a Teti Fuster, que tot i que havia fallat els dos xuts anteriors des d'aquella posició, no ha fallat en el moment decisiu marcant el gol de la victòria amb un rosca meravellosa superant Salva Sales.

JOVENTUT MATARÓ - MARISTES ALGEMESÍ 30-29

JOVENTUT MATARÓ: Quico Solà i Oriol Mas porters; Marc Martínez (1), Toni Busquets (4), Bernat Muñoz (1), Daniel Aguilera (3), Marc Fuster, David Pedragosa (9), Sergi Rodríguez (5), Teti Fuster (5), Carlos Román, Jan Bonamusa (2, debutant al sènior A), Zigor Amador, Berenguer Chiva.MARISTES ALGEMESÍ: Salva Sales i Guillem Ferragud porters; Gerardo Borràs (2), Jaime Navarro (6), Pol Vicent, Carlos Acosta, Ximo Martínez (6), Carlos Esquer (7), Salvador Capellino (1), Carles Montrull (3), Marcos Cruz (1), Pau Sales (1).PARCIALS CADA 5': 4-1, 6-6, 9-6, 12-8, 15-11, 16-13 descans; 18-15, 19-17, 22-19, 25-24, 28-26, 30-29.