Nova derrota del femení del Joventut Handbol Mataró que aquesta setmana va perdre 29 a 23 a la pista del Gavà, tercer classificat i un dels aspirants a jugar les fases d’ascens a Plata.
Com en les darreres jornades, el Joventut Handbol Mataró va sortir força endollat a la primera part i ràpidament va agafar un petit avantatge de dos gols que va anar creixent fins als quatre (8-12). En aquest moment el tècnic local va demanar un temps mort per capgirar la situació, i la veritat és que va funcionar, ja que, gràcies a un parcial de 5 a 1 el Gavà va igualar el partit abans del descans (13-13).
A la represa les de casa van aprofitar diverses pèrdues de pilota de les mataronines per sortir al contraatac i posar-se per davant i obrir una petitat escletxa en el marcador. A mida que van anar passant els minuts les locals van anar ampliant diferències davant un Joventut Mataró esgotat que va viatjar amb només dos canvis, tot i això l’equip va donar la cara fins al final.
GAVÀ - JOVENTUT MATARÓ 29-23
Joventut Mataró. Laia Argelich i Mari Pérez (porteres), Cris Moreno, Diana Gomà (1), Isa Latorre (9, 4 de p.), Laura Gallego (6, 3 de p.), Roser Villalba, Irene Hernández (1), Marta Sánchez (4), Saray Romero (2).