El Tot Mataró femení domina tot el partit davant la Salle Montcada

Les mataronines van mostrar una bona actitut en defensa

JOVENTUT EL TOT MATARÓ: Adriana Ascaso i Meritxell (porteres); Patri Pereira (2), Marta Sánchez (4), Laura Gallego (8, 4 de p.), Roser Villalba (4), Diana Gomà (1), Herenia Herraiz (2), Lorena Fernández, Esther Ródenas (2), Esther Bonilla, Sandra Garcia (2).
PARCIALS: 3-1, 4-2, 6-2, 8-4, 10-6, 11-8 descans; 14-11, 17-12, 20-15, 21-16, 22-18, 25-22.


Les jugadores del Joventut van fer un molt bon partit traient-se del damunt la fluixa actuació de la segona part la setmana anterior a Sabadell, i van aconseguir doblegar l’equip de la Salle Montcada on hi havia diverses jugadores que havien actuat fa uns anys a la màxima categoria estatal.

Les noies mataronines van tenir una bona actitud defensiva des del primer moment, ben complementada amb l’actuació d’Adria-na Ascaso a la porteria i d’aquesta manera van dominar el marcador des dels compasos inicials del partit, amb avantatges força còmodes, entre els tres i els cinc gols, que van fer que quasi mai s’hagués de patir per la victòria.

Les rotacions fetes per l’entrenador Xavi Pont van servir per mantenir el ritme de joc, i tot i que a la segona part va afluixar una mica la defensa les bones resolucions en atac estàtic van donar els dos punts.